Sider

fredag 14. september 2012

London♥

I går tok vi bussen til London og da fikk jeg sitte helt forrest i andre etasje hele veien! :D Det kan nå krysses av på mitt livs to-do list (om jeg noen ganger skriver noe sånt ned haha). Jeg hadde jo vært så smart å ta med meg telefonladeren siden jeg hadde lest på nettet at de hadde stikkontaker der, men når jeg satt meg ned og så på denne stikkontakten så gikk det opp for meg hvor dust jeg er, jeg hadde jo glemt å ta med adapter?! Så ble bare å sitte med mp3en istedet. Skal ikke være enkelt haha. Anyways, på tide med litt bilder!

Nøtteknekkeren! Men ikke egentlig haha. Oxford monopol og søte kattesouvenirer! Ekornet og kronebusken er fra St.James Park hvor det var ekorn som hoppet rundt overalt! ♥

Tok sånn fin tur på buss med ~The Original Tour~, satt litt stygt til så måtte ta bilder gjennom ruta og prøve å få bilder uten gjenskinn av alle som satt der her gang solen tittet ned på oss, det var ikke så lett >_> Bildet med London Eye med Big Ben inni kan bare ses mellom to bygninger og er kjempekut fordi det er sånn fusion med gammelt og nytt, det sa hvertfall hun dama. Så er det jo ganske kule taxier i London da og sånn kul gammel buss! og statuer. Han fyren var jo ganske kul og original haha. Den dragen er også kjempespesiell! Når man passerer den så vet man at man er i London, eller det ordentlige London eller noe (følger litt med på hva guiden snakker om da..☆)

Westminster Abbey I think, ett kult tårn, awesome arkitektur, Big Ben, Westminster Abbey inngang og ehm ja noe. Big Ben er visst ikke navnet på tårnet eller klokka, men bjella inni! Trodde det bare var klokketårngreia jeg. jaja, da lærte jeg noe nytt! XD

London Eye, en løve og London Eye, en bro (serr jeg klarer ikke finne ut hvilken XD), en klokke, en gate og St. Paul's Cathedral~ Btw, hvis dere ikke visste det, så har ikke London Eye en sånn vogngreie nummer 13 for de vil ikke ha noen mulighet for uhell LOL

 Tower Bridge! og Tower Bridge sett fra ei anna bro, noe greier, Big Ben mellom trærne, Big ben uten flash og Big Ben med flash.

Undergrunnen, telefonboks og en to-etasjers buss i ett og samme bilde! Ikke verst~ Piccadilly circus trur jeg, en gate, Hennes Majestets Teater, hest og kjerre i gata! Passa ikke helt inn med alle bilene og bussene, men hadde nå sin egen lille sjarm ☆

Jeg fant Spar! Men er en smule langt å dra til London hele tiden for å kjøpe matvarer, men det gjør ingenting for i dag har jeg har funnet butikken i mitt liv ♥ M&S Simply Food ♥ Den er ett lite stykke unna der jeg  skal bo, men er fortsatt nærmere enn Spar så da går det ann~





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar